Peugeot E-5008: Familiedrøm med enorm rekkevidde
15.10.2024 14:45:46 | Stellantis Noreg | Pressemelding
No kan du bestille nye Peugeot E-5008 SUV Long Range.
668 kilometer rekkevidde, sju seter, 748 liter bagasjerom og 1.000 kilo på tilhengarfestet. No kan sjølv dei verste storpakkerane få det som dei vil.
Peugeot E-5008 Peugeot
Med nye Peugeot E-5008 SUV Long Range introduserer Peugeot både ein ny motor med 230 hestekrefter og eit batteri som sikrar ei rekkevidde på 668 kilometer målt etter WLTP.
Denne nye varianten kjem i tillegg til E-5008 med 210 hestekrefter som har ei rekkevidde på 502 kilometer.
Peugeot E-5008 SUV Long Range er også bygd på plattformen STLA Medium. I likheit med standard range ligg batteriet også her mellom akslingane, og den ekstra batterikapasiteten merkast ikkje innvendig i bilen.
Batteriet har ein netto kapasitet på 96,9 kilowattimer og kan ladast med ei hastigheit på 160 kilowatt.
Prisen for ein Peugeot E-5008 Long Range startar på 508.900 kroner.
Etter mange års suksess med forgjengaren har vi store forventningar til denne. Tallenes tale er klar – dette er ein bil som verkeleg kan brukast til mykje. E-5008 med 668 kilometer rekkevidde dekkjer dei store transportbehovene, seier Rune Hensel, direktør for Peugeot hos Bertel O. Steen.
Rett og slett svært praktisk
Nye Peugeot E-5008 SUV har eit linjelekkert utseende. Lengda på 4,79 meter kjem godt med og skapar ein enorm innvendig plass. Den har smarte designelement på sida bak, men full innvendig høgd i heile kupéens lengd, sikrar også ein fornuftig komfort på bakerste rad. E-5008 har også eit brukbart bagasjerom bak tredje seterad.
Den ekstra batterikapasiteten, 748 liter bagasjerom, bakkeklaring på 20,4 centimeter og moglegheit til å dra tilhenger på 1.000 kilo, gjer dette til ein bil som verkeleg kan brukast til det meste.
Den nye Peugeot E-5008 SUV kan leverast i seks fargar: blå Obsession, blå Ingaro, kvit Okenite, svart Perla Nera, grå Artense og grå Titanium.
Peugeot E-3008 Long Range blir bygd i si heilheit i Frankrike. Bilen blir bygd i Sochaux, og batteria blir produserte på gigafabrikken til ACC i Douvrin (Saft, Stellantis og Mercedes-Benz).
For meir informasjon, ta kontakt med Kim Ronny Lykkebø / 41 61 62 71 / krl@bos.no